fredag den 8. november 2013

3 drengesæt


1. Hummel
3. Molo
4. Hummel
5. Molo
6. Wheat

For lang tid siden lavede jeg denne collage med tre sæt drengetøj, men jeg har vist aldrig fået den vist på bloggen. Jeg synes alle tre sæt er søde, men jeg er især vildt med bukserne fra Molo! Hvilket sæt kan I bedst lide?

Igår aftes havde vi præmiere på vores revy på Aarhus Tandlægeskole. Vi har været igang med den siden før sommerferien, og de sidste MANGE weekender er blevet brugt på at øve sange, lave rekvisitter, klippe film sammen osv. osv. Onsdag havde vi generalprøve, som gik SÅ dårligt, og igår var det så den store præmiereaften. Heldigvis gik det virkelig godt - stort set uden fejl - og vi fik SÅ meget ros fra lærere, forældre og studerende, der var og se revyen. I dag har vi to forestillinger + en fest i aften, og så er det slut med revy i denne omgang. Det har været den hårdeste uge, men hold op, hvor har det været sjovt. Jeg glæder mig til at fyre den af igen i aften, hvor min familie også kommer og ser forestillingen :)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det grå sæt til højre er pænest :) Hvornår er din termin?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille. Jeg har termin d. 4. marts 2014 :)

      Slet