onsdag den 13. november 2013

Asos leopard kjole


Ville lige vise jer denne fine kjole, som jeg bestilte fra Asos for noget tid siden. Den er fra deres maternity afdeling, som jeg er meget begejstret for. Kjolen er super fin og skærer med elastik lige over maven, så den bliver fremhævet fint. Jeg havde den på i forrige uge til en 26 års fødselsdag, hvilket den var helt perfekt til. Hvad synes I?

Henrik og jeg har været ude og hente puslebord i dag. Vi har købt det, der hedder "Brio Wall", som kan hænge på væggen i badeværelset. I weekenden skal vi have sorteret i skabe og skuffer og have rykket rundt på nogle møbler, så vi kan få skabt lidt ekstra plads i lejligheden. Det glæder jeg mig til :)
Nu vil jeg smutte ned og handle ind til i aften, hvor min veninde, Fie, kommer på besøg. Vi skal lave mad og hyggesnakke om babyer og graviditet. Det er simpelthen så fedt at have en tæt veninde at være gravid sammen med <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar