mandag den 9. december 2013

BRIO legetøj





Hvis der er noget legetøj, jeg glæder mig til at lege med sammen med min søn, må det være BRIO. Jeg kan tydeligt huske, hvor meget min lillebror og jeg legede med togbanen, da vi var børn. Man kunne bygge så mange forskellige "baner", og der var broer, bakker, togstationer osv. tænkt med ind i legen. På ToysRus.dk har de en masse lækre ting fra BRIO, og ovenfor har jeg fundet et par stykker, som jeg godt kunne tænke mig, når babyen bliver lidt større. Det lækre ved BRIO er, at det er så klassisk i designet, så man bliver ikke træt af at kigge på det. Jeg er meget mere til den her slags legetøj end jeg er til farverige plastikfigurer med lys og lyd i. Henriks nevø på 4,5 år vil helt sikkert synes jeg er enormt kedelig og gammeldags, og hvis det stod til ham skulle vi sikkert lege med sådanne figurer hihi :) Jeg er dog ret sikker på, at han ville elske det, hvis vi satte os ned og legede med BRIO togbane i et par timer. Tror I ikke?

En anden ting, jeg kan huske fra min barndom er, at vi en gang i mellem fik 100-200 kr. til at købe legetøj for. Så tog vi i ToysRus sammen med min far, og så måtte vi vælge lige hvad vi havde lyst til. Jeg kunne selvfølgelig ALDRIG beslutte mig, og tit gik jeg faktisk derfra uden at købe noget, fordi jeg var bange for at jeg ikke ville blive glad for den ting, jeg valgte. Lidt sødt!
Men ToysRus må være det fedeste sted for børn. Der er legetøj til alle aldre, hvad end du er baby, barn eller teenager. Det er helt sikkert et sted man kan få mange timer til at gå, hvis man skal have beskæftiget ungerne en eftermiddag. Derudover er det jo et perfekt sted at samle inspiration til deres ønskeseddel, hvis de har problemer med at finde på noget :)

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med ToysRus.

2 kommentarer:

  1. Katrine, TILLYKKE med at du har vundet inde på Emilis blog! Hvor fedt :) Håber, du har det bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Nini :) Jeg blev også noget overrasket!

      Slet