mandag den 28. april 2014

Barnedåbsinvitationer


De sidste par uger har jeg brugt de fleste af mine "fritimer" (når Gunnar har sovet) på at lave barnedåbsinvitationer. Vi skal nemlig allerede holde barnedåb i næste måned, og når nu jeg elsker at være kreativ, skulle der selvfølgelig laves fine invitationer til gæsterne. Jeg havde købt de forskellige materialer i Søstrene Grene før fødslen, og derudover anskaffede jeg mig en gammeldags dymo, som jeg kunne skrive de små sorte tekster med.

Dymoen købte jeg lige her til kun 75 kr. - måske nogle af jer kan bruge inspirationen?!

6 kommentarer:

  1. Ej hvor fine! Hvordan har du fået lavet billederne? Pt overvejer jeg at bestille fra vistaprint som sidst, men hjemmelavede er da finere :)
    www.blondinemor.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Henriette! Jeg har fremkaldt billederne igennem den app, der hedder Printic :) Der er gratis fragt, og billederne kom indenfor en uge :)

      Slet
    2. Tak for svar :) Det lyder nemt! Det tror jeg vi må prøve :)

      Slet
  2. De er bare så fine, men det er jo også en lækker dreng I har jer ;-)
    Håber I får en god fest.

    - Anne

    SvarSlet