torsdag den 3. april 2014

Mor og Gunnar på tur


Sådan her ser vi ud, når vi går ud af døren for tiden. Jeg købte jakken lige inden jeg fødte, og den passer perfekt. Der var en læser, der spurgte til størrelsen, og den er helt normal. Jeg bruger en str. 36 i den, og den er passer perfekt. Gunnar ligger i Voksiposen iklædt normalt tøj med en hjemmestrikket trøje og en hue. Det er så lækkert, at man ikke behøver pakke ham i en hel masse overtøj, når vi skal ud og gå.

I dag har været en lidt underlig dag. Gunnar har været ulykkelig hele morgenen, og det var som om ingen ting kunne trøste ham. Endelig overgav han sig så til søvnen, og han ligger nu og bobler inde i vores seng på 3. time. Jeg fik også sovet lidt, hvilket var tiltrængt efter en lidt hård nat. Nu vil jeg gå ind og gøre mig klar, og så tror jeg, at vi skal op i byen og købe en fødselsdagsgave, når Gunnar engang vågner og jeg har spist ham af.

Lige til noget helt andet... Jeg bøvler stadig rigtig meget med et enkelt sår på min ene brystvorte. Det gør simpelthen SÅ ondt hver gang han lige hapser på og såret går op. Jeg håber virkelig snart det heler op, for det er altså ret træls at amme, når det gør så ondt. Jeg har forsøgt med alle gode råd såsom lufttørring, Lansinoh salve, forskellige ammestillinger osv. men det er som om, at det her ene sår bare ikke vil hele op. Av av! Kryds lige fingre for, at det snart er i bedring :)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg fandt tilfældigt din blog for en måneds tid siden og synes det var sjovt at følge med, for jeg var også gravid. Jeg fik en pige den 18. marts
    Ang sår på brystvorterne har du så prøvet en ammebrik? Den kan måske beskytte såret. Jeg tror de kan købes på apoteket og i Matas.
    Mvh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette. Dejligt at høre, at du synes godt om bloggen. Tillykke med din datter :)
      Jeg har forsøgt mig med ammebrikker, men tak for tippet! Det ser ud til at det er i bedring nu, og såret er vist på vej til at hele op. Mange hilsner Katrine

      Slet