tirsdag den 8. april 2014

WEEKEND



Jeg skrev faktisk dette indlæg i søndags, men så vågnede Gunnar og jeg nåede aldrig at få det udgivet. Nu er det allerede tirsdag, men I får altså lige weekendindlægget alligevel :)

Vi lavede egentlig ikke det store i weekenden. Tiden gik med at hygge i lejligheden, gøre lidt rent, vaske tøj, gå ture og så var vi til familietræf med min familie i lørdags. Det er en tradition vi har hvert 2. år, hvor hele min fars familie mødes i en stor hytte og tilbringer hele weekenden sammen. Det plejer at være så hyggeligt at være samlet, og vi når alle kommer er vi omkring 60-70 mennesker. I år havde vi dog ikke tilmeldt os, da vi ikke syntes vi kunne overskue en hel weekend i en hytte med en lille bebs, så i stedet kørte vi derop og var hele eftermiddagen. Gunnar sov stort set under hele besøget - også selvom han gik på omgang i armene hos alle de forskellige, som havde glædet sig til at møde ham. Det var et stort øjeblik, da min farmor og farfar (Gunnars eneste oldeforældre) skulle møde ham for første gang. Man kunne især se stoltheden i min farmors blik. Det er deres første (og eneste indtil videre) oldebarn - tænk sig at opnå "oldeforældre-titlen" - så har man virkelig gjort det godt :)

Gunnar sover fortsat rigtig godt om natten, og Henrik og jeg nyder virkelig at få nogle sammenhængende timers søvn. I forhold til amningen går det også rimelig godt efterhånden. Jeg fik hjælp til en bedre sutteteknik i fredags, da vi alligevel var ude på Skejby og snakke fødslen igennem med vores jordemoder. Jeg synes allerede jeg kan se (og mærke), at såret er ved at hele op på min venstre brystvorte, så selvom der nok går nogle dage endnu inden det er helt væk, er der håb forude. SKØNT!

1 kommentar:

  1. Åhh, hvor må det være skønt at kunne give dem den titel :)
    Jeg var så heldig at jeg nåede at have min oldemor et godt stykke ind i mine teenageår, og faktisk nåede hun også at blive tipoldemor! Der hænger et generationsbillede med de fem hos min farmor - Det er fantastisk! Min farmor har tilmed været så heldig at blive oldemor til 5 - Med den 6. på vej :)

    SvarSlet