torsdag den 21. august 2014

Ikea ekby reol







Vi har købt ny vægreol ind til stuen, og valget faldt på Ekby reolen fra Ikea. Vi havde egentlig snakket om at lave vores egen vægreol, som jeg skrev om i indlægget her, men vi blev enige om, at det var lidt for besværligt og dyrt at bygge selv. Jeg er super glad for vores valg, især pga. prisen, men også fordi den virkelig er fin herhjem til.

Jeg er rigtig glad for at have fået nogle flere hylder i stuen, så jeg har plads til at nipse lidt rundt :-) Dengang jeg boede alene, kunne jeg godt gå og hygge mig med at flytte rundt på møbler og nips ret ofte, men efter Henrik er flyttet ind og vi har fået Gunnar, er der ligesom ikke så meget plads (eller tid) til at lave forandringer i lejligheden, så det var faktisk helt rart, at der skete lidt nyt herhjemme. Kender I ikke det, hvor man pludselig trænger til at der skal ske noget i indretningen?

De tre svaner købte jeg på et loppemarked i sidste weekend. Jeg synes de er ret fine og lidt retro. Som I kan se på billederne har jeg mixet nye og gamle ting på reolen, og selvom jeg er tilfreds med hvordan det ser ud lige nu, er det nok ikke sidste gang, jeg har flyttet rundt på tingene i reolen :-)

Prisen for vægreolen ligger på omkring 300 kr. for de to væggavle (Ekby Gällö) og de tre hylder (Ekby Järpen), så det er jo ikke så galt. I kan finde reolen lige herHvad synes I om den?

3 kommentarer:

  1. Pænt! Hvor lang er hylderne? :)

    SvarSlet
  2. Very Nice! I have the same question :) How long are the shelves?

    SvarSlet
  3. Smukt dekoreret interiør! Jeg ser, at hylden er blevet veludviklet.

    SvarSlet