tirsdag den 19. august 2014

Smukke solsikker





Jeg fik disse tre solsikker i værtindegave i søndags, hvor vi havde et vennepar på besøg til spisning. Jeg har aldrig haft solsikker før, men hold op hvor er de bare fine. Som I kan se på billederne, satte jeg dem i min store Lyngbyvase, og de pynter så fint i vindueskarmen nu.

Gunnar og jeg har været til babysvømning i dag. Jeg har meldt os på et hold i badeanstalten, Spanien, hver tirsdag, og det var første gang i dag. Jeg har dog haft ham med i svømmehallen to gange før sammen med Henrik, men i dag var første gang vi havde instruktør på. Det var en super god "time" (30 min) med sanglege og en masse forskellige øvelser. Instruktøren viste os også, hvordan vi bedst skulle dykke babyerne under vand, og det fungerede bare rigtig godt. Efter svømning sov Gunnar 2,5 time i barnevognen, så det var super dejligt.

I aften skal vi have chili con carne, og det er da også lige vejr til sådan en ret. Jeg tror ikke vi har fået det siden sidste efterår, så det skal nok blive lækkert. Jeg plejer at lave det med bl.a. kanel og chokolade - mums! Måske skulle jeg ligge en opskrift herind?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar