torsdag den 14. august 2014

Gunnar 5 måneder


I dag fylder Gunnar 5 måneder og som lovet, kommer her en lille update på ham:

- triller (konstant) fra ryg til mave
- har endnu ingen tænder
- bruger størrelse 68 og 74
- vejer ca. 9 kg
- møver sig 360 grader omkring sig selv
- elsker at "børste tænder" med sin babytandbørste
- er begyndt at synge
- synes det er irriterende at få tøj på
- møver sig baglæns, når han ligger på maven
- snakker, "skriger" og pludrer meget
- bliver fortsat ammet 100%
- keder sig hurtigt med det samme legetøj

Jeg synes altså det er vildt, at det er 5 måneder siden, Gunnar kom til verden. På den ene side føles det som om det var igår jeg lå på sygehuset og lige havde født. På den anden side føles det som om han altid har været her. Jeg kan slet ikke kan forestille mig en hverdag uden ham nu.

Det er utroligt hvor meget man kan elske sit eget barn, synes jeg. Det er en helt speciel kærlighed som man ikke kan sætte sig ind i før man selv har prøvet det. Jeg synes Gunnar er så dejlig, smuk, lækker, fantastisk, sød, vidunderlig (ja jeg kan blive ved), og jeg ELSKER ELSKER ELSKER ham over alt på jorden. Det er simpelthen det mest fantastiske at få et barn <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar