tirsdag den 26. august 2014

Tak for nu

Kære alle sammen.

Det har været en fornøjelse at blogge her på katrinelaerke.blogspot.dk. Jeg er nået til et punkt, hvor jeg trænger til nye udfordringer i blogverdenen, og jeg har derfor valgt at lukke denne blog. Bloggen har været meget personlig for mig, og det har været et skønt sted at dele mine tanker, frustrationer, følelser mm. Nu er jeg dog klar til at "nøjes" med Instagram, hvor jeg dagligt deler billeder og små tekster fra min hverdag. I kan altså fortsat følge mig på instagramprofilen @katrinelaerke.

MEN jeg er bestemt ikke færdig med at blogge. Jeg elsker at inspirere jer, og jeg har derfor valgt at lave en blog til mødre (og andre) med interesse for mode, indretning, kreative projekter mm. for børn. Den nye blog kommer altså ikke til at handle om mit liv, men mere mine idéer og tanker omkring de ovenstående emner.

I kan finde den nye blog på gunses.com, og jeg håber selvfølgelig, at mange af jer vil følge med derover. Jeg skulle gerne få flyttet alle følgerne fra Bloglovin i løbet af et par dage.

Jeg håber, vi læses ved, og mange tak for nu!

Kh Katrine Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar