lørdag den 23. august 2014

Vans til drengene


Det er ikke ret ofte, at Henrik køber sko, og derfor skal de helst være ret neutrale, når han endelig skal have et par. Sidste sommer blev det til et par Nike Roshe Run i sort/hvid, og i år blev det så til et par klassiske Vans i sort/hvid, som på billedet ovenfor.

Vans sko har jo efterhånden været fremme i et godt stykke tid, men hverken Henrik eller jeg har ejet et par før nu. Jeg kan faktisk også huske, at de var moderne for en del år siden, da jeg gik i folkeskole. Det var bare modellen uden snørre. Skoene er købt på eshoes.dk, som lige nu har dem på udsalg til 275 kr. (få størrelser tilbage). Jeg kunne godt overveje at bestille et par til mig selv også, men det er måske lidt for meget at have ens sko :-)

Eshoes.dk sælger sko til både børn, kvinder og mænd, og der er virkelig mange forskellige mærker at vælge imellem. Jeg kunne især godt bruge et par Hunter gummistøvler her til efteråret, og dem har de en del forskellige at vælge imellem. De har desuden et ret godt udsalg lige nu med 50% på alle deres udsalgsvarer, hvis nogen skulle blive fristede :-)

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Eshoes.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar