fredag den 22. august 2014

Hjemmesko fra PomPom


Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, har jeg købt hjemmesko til Gunnar. Jeg besluttede mig for et par fra mærket PomPom i farven navy. De er købt hos maisedemillads.dk, som altid har god service og mega hurtig levering.

Jeg havde læst mig til på nettet, at man skulle lægge 1,5 cm til længden af barnets fod for at der var plads til at vokse i dem. Gunnars fod måler 10,5 cm, så vi bestilte en str. 19, hvilket svarer til 12 cm. Der er forresten størrelsesguide på hjemmesiden. Skoene passer rigtig fint, og der er god plads at vokse på. Det bedste ved hjemmeskoene er velcrolukningen, som gør det nemt at tilpasse skoen til barnets fod. Og så er de lavet i læder, hvilket gør dem dejlig bløde og på sigt kommer de til at forme sig efter barnets fod. Gunnar har allerede taget dem i brug, og jeg er sikker på, vi bliver rigtig glade for dem her i efteråret :-)

I kan finde hjemmeskoene lige her. Prisen ligger på 229 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar