tirsdag den 15. juli 2014

-40% på Duplo


Vi fik lidt forskelligt Duplo til Gunnar i barnedåbsgave. Der går godt nok et år (eller mere) før han kan begynde at bruge det, men det er rigtig fint at begynde at samle på det allerede nu, så vi har noget til ham til den tid. Vi fik nogle forskellige "samlesæt", men jeg tror også vi skal have fat i en pakke bare med helt almindelige duploklodser, så det ikke kun er ting, der skal forestille noget. Jeg kan i hvert fald huske fra jeg selv var barn, at det var sjovt bare at få lov at "stable" klodserne eller bygge huse eller hvad man nu kunne finde på.

Jeg har fundet lidt forskelligt Duplo med 40% rabat. De er fundet hos legbilligt.dk, hvor man desuden kan finde en hel masse Lego til samme rabat. Dengang jeg selv var barn, legede jeg som sagt mest bare med de "almindelige" legoklodser, men nu kan man jo købe alle mulige forskellige ting, der skal bygges og samles, og der er forskellige universer såsom Star Wars, Lego City, Toystory osv. Der er selvfølgelig også nogle pigeuniverser, men dem har jeg ikke lige sat mig ind i. Det må jeg gøre, hvis vi en dag skal have en lillesøster :) Legbilligt.dk har udover Duplo og Lego også en masse andet legetøj til drenge og piger. Der er mange forskellige mærker, og jeg er sikker på, man kan finde noget til alle aldersgrupper derinde. I kan finde alt deres legetøj lige her.


De næste par uger skal vi holde ferie med vores familier på kryds og tværs. Vi har derfor brugt dagen på at pakke og være nede i byen og shoppe lidt. Og gæt hvad... Jeg kom sørme hjem med to forskellige bud på bryllupskjoler. En gul fra H&M og en laksefarvet fra Inwear. Begge to er rigtig flotte og nogenlunde ammevenlige, men jeg er ikke sikker på, at jeg synes nogen af dem er helt perfekte. Så nu må vi se, om det ender med at blive en af dem. Hvis ikke jeg finder andre, har jeg da i hvert fald to at vælge i mellem nu. Glæder mig til at vise jer dem :)

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med legbilligt.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar