torsdag den 3. juli 2014

Candice Cooper på udsalg


Jeg har tidligere blogget om mine sneakers fra Candice Cooper, og nu kommer lige en anbefaling igen. Jeg lærte mærket at kende, da jeg arbejdede i skobutikken, hvor vi solgte dem. De er super lækre at gå i, fordi deres såler er stødabsorberende, og så er de lavet i det blødeste skind. Designet er også rigtig fint, og de kan nemt pifte et sæt tøj lidt op i hverdagen. Lige nu kan de købes med rigtig gode besparelser hos Choopin.dk, hvor de koster mellem 799 kr og 999 kr., hvilket vil sige, at man sparer omkring 500 kr. pr. par.

Choopin.dk sælger desuden en masse designertøj, og de har lækre mærker fra bl.a. Day, Gestuz, Rosemunde, Tiger of Sweden og mange flere. Hjemmesiden har et stort udvalg af sko, tøj, tasker og accessories, og der er virkelig mange lækre ting at finde derinde. Se fx disse fine Gestuz læderbukser :) Jeg er faktisk på udkig efter en fin kjole, som samtidig er ammevenlig, da jeg skal til bryllup om en måned hos min fætter. Jeg synes det er mest overskueligt at kigge på nettet herhjemme, så det er rart at opdage nye hjemmesider, når man samler inspiration.

Har I prøvet sneakers fra Candice Cooper? Ellers kan jeg virkelig anbefale jer det, og især nu, hvor man kan spare så mange penge :)

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Choopin.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar