mandag den 14. juli 2014

Won Hundred kjole


D. 2. august skal vi til bryllup hos min fætter og hans (kommende) kone. Jeg skal virkelig snart have fundet en kjole, men det er ikke let, når den gerne skal være ammevenlig. Jeg orker næsten ikke at rende hele byen rundt og lede efter kjoler, men samtidig er det lidt svært at købe på nettet, når man ikke kan prøve kjolen før man bestiller. Jeg overvejer meget, om jeg bare skal købe en ikke-ammevenlig kjole, og så må jeg bare sætte mig ind et sted og trække helt op i kjolen, når jeg skal amme. Det vil i hvert fald gøre udvalget MEGET større, hvis jeg ikke skal tage hensyn til det.

Jeg har fundet et rigtig godt bud på en bryllupskjole fra Won Hundred. Den er fundet på www.ogco.dk og koster 800 kr. Jeg synes virkelig den er flot, og tror den kunne være helt perfekt til mig. Elsker hvordan den "falder" både foran og bagpå, og så er den blå farve rigtig fin til mit lyse hår. Men den er bestemt ikke ammevenlig - øv! Lige nu er jeg igang med at overveje, om det kan gå alligevel, eller om jeg skal fortsætte min søgen. Hvad tænker I?

&Co har masser af lækkert tøj og sko. Der er mærker som WonHundred, Selected Femme, Just Female og mange flere. De har desuden en hel del basistoppe fra fx Samsøe Samsøe, som jo er mega lækre og i god kvalitet. Tror snart jeg skal have suppleret mine derfra. Der er fri levering ved køb over 500 kr.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med &Co.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar