lørdag den 26. juli 2014

Mere feriestemning









Den sidste 1,5 uge har vi været rundt omkring i Danmark og holde ferie. Vi startede i Henne Strand, hvor vi besøgte Henriks familie på camping, herefter tog vi til Langeland i sommerhus med min familie, og de sidste par dage er blevet brugt på Rømø i sommerhus med et vennepar. Det har været sådan nogle dejlige dage med MEGA godt vejr og lidt for mange is :) Gunnar har nydt al opmærksomheden, og han har været dejlig nem at have med rundt. Han har dog haft lidt svært ved at sove pga. varmen, men sådan har vi andre jo også haft det. Selvom jeg sikkert kommer til at savne det varme vejr, glæder jeg mig efterhånden ret meget til temperaturen falder lidt.

Som I kan se på billederne har vi set et par flotte solnedgange. Det er altså noget der virkelig kan fascinere mig, at himlen kan blive så smuk, når solen går ned. Måske er det fordi vi ikke ser så mange solnedgange her i Aarhus :)

Hvad har I lavet i ferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar