tirsdag den 15. juli 2014

Feriestemning






Der er virkelig gået feriestemning i den herhjemme. Det kan man vist også godt fornemme herinde på bloggen, for det er ikke så ofte jeg får opdateret for tiden. Men det er SÅ skønt at holde ferie, og jeg nyder hver eneste dag sammen med min lille familie. Det er så tydeligt at mærke, at Gunnar også nyder at vi begge to er hjemme hos ham. Han har været den gladeste baby i lang tid, og han trives virkelig hver eneste dag, kan jeg mærke.

Vi har lånt min mors bil i de her uger, og vi har derfor haft rig mulighed for at tage på nogle udflugter. Vi har bl.a. besøgt familie i Skanderborg, gået tur i skoven, været ved stranden og hygget herhjemme. Hver eneste morgen ligger vi alle tre og putter en time inde i sengen, og det er simpelthen det HYGGELIGSTE, at starte dagen på den måde. Det kommer jeg godt nok til at savne, når hverdagen starter igen.

I lørdags kørte vi til Ebeltoft, hvilket var en rigtig hyggelig by med god stemning og de fineste gamle huse. Der var dog rigeligt med turister, men sådan er det jo her om sommeren. Vi var også et smut ved stranden inden vi kørte hjem, og det er nok den mest børnevenlige strand, jeg nogensinde har været på. Vandet var kun en halv meter dybt, og man skulle over 100 meter ud før det blev dybere. Så hvis man har børn, må det da være alletiders.

I morgen tager vi i sommerhus ved Henne Strand et par dage, og jeg glæder mig rigtig meget til mere familiehygge. Vi skal mødes med Henriks forældre og søster + familie derovre, så det bliver skønt at være lidt sammen med dem også. Hvad får I ferien til at gå med?

2 kommentarer:

  1. Her står den på arbejde efter en uges ferie sydpå!
    Lige et spørsmål: hvad hedder den redigering fra instagram på dine billeder som også er i indlægget her? Synes de alle har et super flot filter :-) Elsker at følge med :)
    Super gode indlæg - bliv endelig ved med det!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar, dejligt at du kan lide bloggen :) Jeg har brugt det filter der hedder "nashville" fra Instagram :)

      Slet