søndag den 1. december 2013

1. december





Glædelig 1. december og 1. advent til alle jer, der læser med herinde <3

Jeg vågnede tidligt i dag, og har været igang med eksamenslæsningen et par gode timer efterhånden. Har forsøgt at hygge mig lidt med julete og stearinlys imens. Jeg har planer om at fortsætte en del timer endnu, så jeg kan holde fri med god samvittighed i eftermiddag og aften. Henrik har været til julefrokost med drengene igår, og kommer først hjem i eftermiddag, så jeg har hytten for mig selv, hvilket er meget rart, når man skal have læst en masse.

Jeg glæder mig til at vi skal hygge med julekalender i aften, hvor kalender- og adventslyset også skal tændes. Har desuden en lille plan om at bage pebernødder, hvis jeg kan nå det :)

Hvad skal I lave på den første decemberdag?

Juleophængene på billederne har jeg selv lavet, og der kommer en DIY en af de kommende dage, så husk at kigge forbi :)

4 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med pebbernødder, håber du når det trods læsningen. Jeg har startet dagen med julehygge og gaveoppakning med min familie, nu er jeg hjemme og skal løbe lidt ærinder (: Ellers skal den vist bare stå på afslapning og julekalenderhygge.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder sørme også som en hyggelig dag, du har dig, Anne. Der er altså noget helt specielt ved december måned :)

      Slet
  2. Jeg har været rundt på designmarkeder.
    Super flot julepynt. Glæder mig til DIY.
    Hilsen Line.

    SvarSlet