søndag den 15. december 2013

3. adventsgave til bebs




Glædelig 3. søndag i advent!

I dag vil jeg vise jer den tredje adventsgave til vores baby, nemlig denne fine lyskæde fra Happy Lights. Jeg har længe ønsket mig lyskæden, og lige siden jeg blev gravid, har jeg vist at den skulle hænge i babyhjørnet. Lyskæden er købt hos Børnenes Magasin i Latinerkvarteret i Aarhus. De har også en hjemmeside, hvis I har lyst til at kigge forbi. Lyskæden giver et rigtig hyggeligt lys, og hvis man får lyst til at skifte farve på kuglerne, kan de købes til 8 kr. stykket i butikken.

Som I kan se på nr. 2 billede har vi også fået en lille babyseng. Det er en seng Henriks far selv byggede, da Henriks storesøster blev født, og så er den gået i arv til hendes børn og nu til vores. Jeg elsker virkelig traditioner, og jeg synes det er så hyggeligt at tænke på, at Henrik har ligget i lige netop denne seng. Sengen kan bruges indtil babyen er 3-4 måneder, og herefter skal vi have en træmmeseng. Jeg tror det bliver en fra IKEA, da de har nogle ret fine og billige nogle. Jeg er ligesom alle andre forelsket i Sebra sengen, men 4600,- er altså lige i overkanten for vores babybudget :)

Jeg har været i læsegruppe hele dagen, og nu vil jeg gå ned og handle ind til pizza, så jeg kan lave noget god tømmermændsmad til Henrik. Selvom det nogle gange kunne være rart at kunne tage et glas rødvin eller et par drinks med pigerne, er det altså virkelig lækkert at slippe for tømmermændende her i graviditeten :) Jeg håber I nyder weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar