lørdag den 14. december 2013

Adidas sneakers


Jeg fandt lige disse to Adidas NEO sneakers på Deichmanns hjemmeside. Er de ikke søde? Jeg er helt forelsket i de røde, og jeg tænker, at de kunne være SÅ seje til min lille dreng - også selvom de er røde. Der går dog et stykke tid før han kan få glæde af et par sneakers, så jeg må hellere væbne mig med tålmodighed, men man har da lov at drømme indtil da :)

Selvom jeg mest er til de neutrale og lidt kedelige farver, når de gælder påklædning, er jeg altså ret vild med farvede sko. Og jeg synes sagtens, at en dreng kan have røde sko på, hvis bare resten af hans tøj ikke er for tøset. Jeg forestiller mig, at skoene skal sættes sammen med en blå og hvid stribet bluse og et par mørkeblå bukser. Det kunne være så fint til en lille dreng :)
Skoene kan købes lige her, de fås ned til str. 20 og koster 249 kr. Jeg har et lidt ambivalent forhold til Deichmann, fordi jeg selv har arbejdet i skobutik ved siden af mit studie de sidste 4 år. Jeg har dog ikke noget imod at handle i andre skobutikker, så længe kvaliteten er i orden, og det ved man jo typisk den er, når man køber mærker som fx Adidas.

Hos Deichmann har de sko til børn, kvinder og mænd. De sælger både mere eller mindre kendte mærker, men har også sko fra de meget kendte mærker som fx. Nike, Adidas, Puma osv. Prisklassen for alle deres sko er i den meget lave ende, hvilket jo er meget godt, men man skal huske, at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Jeg synes, det er rigtig fint, at der findes alternativer til alle de dyre skobutikker, da det jo ikke er alle, der har råd til at handle i dem.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Deichmann.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar