lørdag den 7. december 2013

GODMORGEN


Godmorgen og glædelig 7. december!

Jeg er alene hjemme i dag, så har startet dagen med et langt bad og et stort morgenmåltid. Min dag skal primært bruges på eksamenslæsning, og i aften kommer mine forældre på besøg fra Fyn. Jeg GLÆDER mig så meget til at få besøg af dem, for jeg har ikke set dem siden før jeg blev indlagt.

De sidste par dage er gået rigtig fint, og maven har holdt sig i nogenlunde ro. Igår var vi til almindeligt tjek hos jordemoderen, og hun kunne mærke og trykke på min mave uden der kom plukkeveer, så det var virkelig positivt. Hun vurderede babyen til at veje omkring 1200g, hvilket er en rigtig fin vægt :)

Nu håber vi bare, at det fortsætter på det her niveau, og at kontrolskanningen i næste uge går godt.

Hav en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar