søndag den 8. december 2013

Ilex grene

 

Jeg ville lige tjekke ind og vise jer dette billede, jeg tog i morges. Det er taget med min iPhone, så kvaliteten er ikke den bedste, men jeg synes motivet er blevet så fint. Jeg har uploadet det på Instagram, hvor I jo skal være velkomne til også at følge med (@katrinelaerke). Ilex grenene købte jeg i IKEA i fredags. Jeg har sat dem i lidt vand i min Kähler vase, så nu må vi se hvor længe de holder sig pæne. Juletræsophængene er fra Aspeberg og købt på lagersalg i Odense for et par uger siden.

Dagen startede med morgenmad sammen med mine forældre, imens vi havde adventslysene tændt. Tænk sig at det allerede er 2. søndag i advent... Det er virkelig kedeligt vejr udenfor, og jeg havde egentlig planer om at jeg ville ud og gå en tur, men kan ligesom fornemme at jeg hellere vil blive inde :) Så jeg må hellere komme tilbage til læsningen, men jeg tjekker nok ind senere igen.

Hvad skal I lave i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar