søndag den 1. december 2013

Adventsgave til bebs



Egentlig havde jeg besluttet, at jeg ikke ville købe adventsgaver til baby i år, for han er jo stadig inde i maven, og det er derfor udelukkende mig selv, der kan opleve glæden ved gaverne. Men i fredags var Henrik og jeg til open by night i Aarhus, hvor vi bl.a. købte denne fine uldbody fra Joha. Jeg tænkte med det samme, at det var oplagt at kalde den for en adventsgave, selvom den hverken blev pakket ind eller på nogen måde var en overraskelse at finde frem i dag. Men fin, det er den altså! Og jeg GLÆDER mig til at putte bebsen i den, når han kommer til verden <3

I dag syntes jeg så alligevel, at det var ret hyggeligt at have en lille "adventsgave" til ham, så jeg tror måske, at jeg godt kunne finde på at fortsætte traditionen de næste tre søndage. Det kan jo bare være ting, vi alligevel skal ud og købe, så er det ikke kun frådseri :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar