mandag den 9. december 2013

2. adventsgave til bebs



Det var ikke meget tid jeg havde til at spekulere på adventsgaver i sidste uge, men heldigvis havde jeg købt dette fine Joha sæt til open by night i sidste weekend, hvor vi var heldige at få -25% i Kære Børn. Jeg har længe gerne ville have noget uldtøj til min baby, og nu har jeg endelig fået påbegyndt min samling. Indtil videre er det en ret beskeden samling, som består af denne fine body, og nu også denne heldragt i silkeuld. Jeg har desuden købt en køredragt i det lækreste uld, som jeg dog ikke har fået endnu, fordi den skulle bestilles hjem først.

Materialet på heldragten er som sagt det, der hedder silkeuld, som er lidt finere end almindeligt uld. Ekspedienten sagde, at det var rigtig godt til børn, der havde det meget varmt, fordi det er nemmere at ånde i. Det er jo ikke til at vide, hvordan vores baby får det rent temperaturmæssigt, men nu kan jeg da prøve mig frem og se om jeg er mest til silkeuld eller bare uld.
Er der nogle af jer, der har erfaringer med disse to materialer til babyer? 

Udover tøj købte vi også en klapvogn(!) til open by night. Det var slet ikke planlagt, men vi har længe vist, at vi skulle have en City Elite (Baby Jogger), og da den tilfældigvis var nedsat med omkring 20% i Kære Børn - kun denne aften - slog vi til. Butikken opbevarer vognen for os indtil vi vil hente den, og garantibeviset træder først i kraft 14 dage efter min termin. Dét er altså virkelig god service! Vi har efterhånden rigtig god erfaring med at handle i Kære Børn, og jeg kan virkelig anbefale jer det. Selvom butikken i Aarhus er ret lille, er der altid en masse gode ting på tilbud, og ekspedienterne er rigtig søde.

Hvor handler I de fleste babyting?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar