lørdag den 11. januar 2014

1 uge til barsel


Billedet er fra igår, hvor der var en uge til min sidste eksamen, og dermed kun én uge til barsel :)

På billedet er jeg uge 32+3. Jeg synes efterhånden det er enormt svært at finde noget tøj, der klæder mig. Hvis man tror, man har haft tøjkrise før man bliver gravid, kan man altså godt tro om igen! Kjolen på billedet er købt på Asos for lang tid siden, og den er faktisk rigtig fin, selvom jeg nogle gange synes den fremhæver maven lidt for meget pga. elastikstykket under brystet.

I dag skal primært gå med at læse til eksamen (hold op, hvor jeg ikke gider mere efterhånden), og så skal jeg tilbringe et par timer sammen med Henrik og bl.a. et smut i Babysam efter nogle dimser til vores barnevogn og et kig på de sidste ting vi mangler at købe - eller i hvert fald nogle af dem :) Synes altid eksamensperioderne er lidt hårde for kæresteforholdet, så jeg glæder mig til vi begge er på den anden side, så der kan blive mere overskud og tid til at nyde hinanden og de sidste 1,5 måned før babyen kommer til verden. Jeg har desuden en hel masse veninder jeg skal nå at ses med inden terminen, så det bliver godt at få lidt mere tid i hverdagen, så jeg forhåbentlig kan nå det hele :)

Hvad skal I lave i weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar