onsdag den 29. januar 2014

Youngblood "pressed mineral blush"


Mit yndlingsmærke, når det gælder make-up, er uden tvivl Youngblood. Jeg har både mineralpudder, blush, øjenskygge, lipgloss, eyeliner og make-up børster fra mærket, og alle tingene er virkelig lækre. Mineralpudderen og blushen bruger jeg dagligt, og sammen med disse behøver jeg kun mascara for at være dækket ind til hverdagsbrug. Youngblood er super lækkert fordi det er naturlige produkter, og det er rigtig rart at vide, at man ikke fylder sit ansigt med en masse dårlige produkter - især nu hvor jeg er gravid.

Hos Ezzence.dk sælger de en masse Youngblood produkter, og der er ofte tilbud på hjemmesiden, hvis man lige holder lidt øje eller fx tilmelder sig deres nyhedsmail. Jeg bestilte den blush I ser på billedet ovenfor for nylig. Jeg trængte til en ny farve, og jeg synes den her ferskenfarvede blush er super fin. Jeg tror den bliver rigtig fin til foråret især. Farven hedder Zin og kan købes for 188 kr. lige her. Mange af mine veninder handler ofte på Ezzence, og det er virkelig en lækker hjemmeside med utallige mærker inden for hårpleje, hudpleje, make-up og parfumer. Prisen for fragten ligger på 29 kr. og er gratis hvis man køber for over 499,-

Hvad er jeres yndlings make-up mærke?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Ezzence.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar