tirsdag den 28. januar 2014

Ønsker til babyshower


1. Behagelige bukser str. 56 eller større (fx disse fra H&M til 50 kr.)
2. Baby-billed-bog
3. Sebra barnevognskæde (229 kr.)
4. Babyhåndklæde
5. Sophie giraf og Sophie bidering (99-169 kr.)
6. Badeand/-ænder
7. Sebra barnevognsrand (149 kr.)
8. Hummel strømper str. 15-17 eller større (ca. 50 kr.)
9. Jellycat "Edward" bjørn (130 kr.)
10. Nattøj
11. Jellycat "Bashful" kanin (110-160 kr.)
12. Vanter til at bruge i barnevognen
13. Sebra rangle (90 kr.)
14. Bodyer med åbning i siden str. 56 eller større (fx disse fra H&M til 80 kr. for to)
15. Heldragter str. 56 eller større
16. Stofbleer
17. Sebra rangle (90 kr.)

Om et par weekender holder mine veninder babyshower for mig, og de har længe spurgt efter ønsker. Jeg har samlet lidt ting sammen, som jeg godt kunne bruge til den lille, og jeg har forsøgt at finde noget i alle prisklasser. Jeg elsker dog også at få gaver, som jeg ikke selv havde tænkt på :)

Jeg glæder mig rigtig meget til en hyggelig dag sammen med en masse søde piger. Jeg ved ikke rigtig hvad der kommer til at ske, da det er min veninde, Fie, der har påtaget sig at stå for det hele. Jeg er dog helt sikker på, det bliver en vildt dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar