søndag den 26. januar 2014

Ny telefon + fint cover



I julegave fik jeg denne skønhed af en telefon. Mine forældre overraskede mig nemlig med en noget større julegave end de plejer, og jeg blev derfor den lykkelige ejer af en iPhone 5S. Tidligere havde jeg en iPhone 4, og det er derfor en fornøjelse at have fået en telefon, som er hurtig og samtidig tager rigtig gode billeder. Jeg synes især det er praktisk, at jeg ikke behøver at finde mit spejlreflekskamera frem hver gang jeg skal tage billeder. Det kommer jeg helt sikkert til at blive glad for når den lille kommer.

Det fine Pantone-cover har jeg selv "designet" på gadgetcity.dk. Havde min baby været født, skulle han selvfølgelig have været på coveret, men det er han jo ikke, så jeg valgte et ret tidløst billede til bagsiden. Lyserød er en af mine yndlingsfarver, så jeg håber ikke jeg bliver træt af det lige foreløbig :) Prisen for at designe sit eget cover er 189 kr. og det kan gøres lige her. Gadgetcity har også mange andre covers til både iPhone, iPad og Samsung. Leveringen var hurtig og der er gratis fragt, hvilket jeg synes er super god service.

I dag skal jeg holde min 25 års fødselsdag for familie. Både Henriks og min egen familie kommer til boller og kakao, og i aften skal vi se håndboldfinale og spise pizza. Jeg er heldigvis lidt i træning fra sidste weekend med at bage, men jeg må hellere komme igang inden så længe, så jeg kan nå alle de forskellige ting inden gæsterne kommer. Hvad skal I lave i dag?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med gadgetcity.dk

2 kommentarer: