mandag den 27. januar 2014

Skovmandsskjorter til de mindste


I dag var jeg et smut forbi hjemmesiden Legowear.dk, hvor jeg faldt over de to skovmandsskjorter I ser ovenfor. Det er efterhånden ikke så tit jeg surfer rundt på nettet efter babytøj mere, da vi efterhånden er ved at have nok til den første tid. Det er dog altid godt at kigge rundt efter ønsker og ikke mindst samle inspiration, og jeg er faktisk ret sikker på, at jeg kommer til at bruge lidt mere tid på at tjekke de nye kollektioner ud på nettet nu, hvor jeg har barsel. De to skovmandsskjorter er virkelig fine og kan oven i købet købes med 50% rabat lige her. Den mindste størrelse hedder dog 9 mdr. så der kommer nok til at gå lidt tid, før jeg kan få min søn i sådan en fin sag. Lego laver noget lækkert tøj i god kvalitet. Det er dog ofte lidt for farverigt til min smag, men de her to skjorter er super fine og mega seje til en lille fyr. Størrelserne går helt op til 12 år og der er tøj til både piger og drenge.

Apropros barsel er det virkelig skønt endelig at være gået fra. Den sidste uge er fløjet afsted, fordi jeg har haft travlt med fødselsdag, tur til Vestjylland, julefrokost og venindeaftaler, så jeg har faktisk ikke rigtig nået at slappe af endnu. Denne uge er også allerede booket op med aftaler, men der bliver forhåbentlig lidt tid til bare at ligge på sofaen og lave ingenting. Jeg har efterhånden fået af vide af flere forskellige, at jeg skal huske at nyde den sidste alenetid og slappe alt det af jeg kan. I aften skal jeg heldigvis bare være herhjemme imens sneen daler ned udenfor. Hvad skal I lave?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med legowear.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar