lørdag den 18. januar 2014

A year ago



Jeg sad lige og kiggede lidt billeder igennem på min computer og faldt over disse. De er taget for præcis et år siden. Hold nu op, der er sket meget siden da! Se lige hvor tynd og fin jeg var - håber sandelig der kommer en dag, hvor jeg kan se nogenlunde sådan ud igen :)

Det jeg glæder mig mest til, når jeg ser de her billeder, er dog at få min bøjle af. Det er ikke sikkert, at I alle sammen ved det, men i april sidste år startede jeg op på at få rettet mine tænder. Det er noget, jeg får gjort oppe på skolen (altså Tandlægeskolen, hvor jeg studerer til dagligt), og det var en enestående mulighed jeg valgte at sige ja til i sin tid. Men det betyder altså, at jeg til dagligt går rundt med brackets på tænderne, hvilket bestemt ikke er særlig pænt :) Forhåbentlig er jeg allerede færdig til sommer, og så kan jeg smile til hele verden med de fineste tænder igen. Så skal jeg bare lige have smidt omkring 10 kg fra graviditeten og så er vi vist ved at være der :) Jeg tror også Henrik glæder sig til jeg kommer til at ligne mig selv igen - selvom han selvfølgelig synes jeg er fin med min gravide mave (og bøjle haha).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar