fredag den 30. maj 2014

En sur citron


God formiddag alle sammen. Jeg håber I har sovet godt, og at I havde en dejlig fridag igår. Jeg er en hel del alene hjemme med Gunnar i de her dage, fordi Henrik har travlt med projekt. Han skal nemlig aflevere semesterprojekt på tirsdag, så vi mærker ikke ret meget til helligdage eller forlænget weekend.

En ting vi til gengæld mærker en hel del til, er den tiger, der er på besøg hos os i de her dage. Gunnar gennemgår lige nu sit 3. tigerspring, og jeg skal love jer for, at han er sur (derfor overskriften). Jeg troede ellers lige, at vi ville slippe nemt omkring dette spring, da det i følge app'en (Vidunderlige Uger) skulle være startet for en uge siden, og jeg havde ikke rigtig mærket noget til det. Onsdag aften skal jeg dog lige love for, at det ramte, og Gunnar har været sur og ked lige siden. Øv! Nætterne går heldigvis nogenlunde (7-9-13), men han er så mega sur om dagen. I morges da han vågnede, skreg han helt vildt, og han slog og nev alt der kom i nærheden af ham. Derfor blev han hurtigt pakket i barnevognen, og han faldt heldigvis i søvn efter kun 50 meter - TAK! Lige nu sover han i gården, og har gjort det i to timer, dog med hjælp fra sutten to gange. Kryds lige fingre for, at den her lur hjælper på hans humør, for ellers kan jeg vist godt forberede mig på en meget laaaang dag! Hvad skal I lave i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar