lørdag den 3. maj 2014

Nye sneakers


I torsdags bestilte jeg et par nye sneakers på nettet. Jeg manglede virkelig et par gode sneakers til de lange gåture med barnevognen, og så gjorde det heller ikke noget, hvis de også var lidt smarte. Sidst jeg gik langt måtte jeg nemlig tage mine løbesko på, fordi de var de eneste ordentlige gåsko jeg havde. Det var dog lidt som om, de ikke helt matchede mit tøj, så jeg tror jeg så temmelig dum ud! Heldigvis kan man tillade sig næsten alt, når man har en lille baby :)

Jeg har længe ønsket mig et par Nike Rosherun, da de eftersigende skulle være helt fantastiske at gå i. Jeg fandt disse på quintess.dk til 750 kr. og de blev leveret allerede dagen efter, så det var mega god service! Jeg købte dem en størrelse større end jeg normalt bruger, da Nike sko generelt er ret små i størrelserne. De passer perfekt, og jeg har allerede været ude og gå langt i dem, og de ER virkelig fantastiske. De vejer ingenting og man "bouncer" nærmest, når man går i dem pga. den bløde sål. Så jeg kan helt klart anbefale dem, hvis I mangler et par sneakers :)

Hvad får I weekenden til at gå med?

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor dejligt Katrine! Det er altså fantastisk når lækkerhed og komfort kan kombineres som her :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du nemlig helt ret i, Ida :) Håber du har haft en god weekend!

      Slet
  2. De er da lækre. Havde selv nogle grå i sommers, som jeg måtte smide ud til jul, da de var helt udtrådte. Så skal have et par nye her til sommer. Man går jo, som du også skriver, som en drøm i dem. Øv, at der kun er en str. 36 tilbage på shoppen :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er vist ret svære at få fat i efterhånden. Håber du finder dem et sted :)

      Slet
  3. Hvor er bukserne fra? :) Sikke nogle lækre sko!

    - Anne

    SvarSlet