mandag den 26. maj 2014

Barnedåb

Gunnar i den smukkeste "gamle" dåbskjole fra Henriks familie

Lokalet som det så ud aftenen inden. Bonderoserne blev først sat på bordene søndag morgen

Fie og Thania - to skønne veninder, der var med til at fejre dagen

Smukke bonderoser fra bordene pynter nu hjemme i lejligheden

Lasse og Laura - mine smukke søskende - Gunnars onkel og moster

Igår holdt vi barnedåb for Gunnar, og det var virkelig den DEJLIGSTE dag. Hele dagen forløb lige som vi havde ønsket os, og jeg er simpelthen så taknemmelig for alle de fantastiske mennesker, der var der til at fejre dagen med os. Vejret var smukt, Gunnar opførte sig pænt, vi fik den lækreste mad og Gunnar fik de flotteste gaver. Det hele var så perfekt, som jeg aldrig havde turde håbe på.

Vi havde en af Henriks venner til at tage billeder hele dagen, og jeg har derfor planer om, at lave nogle mere detaljerede indlæg om det hele, når vi får billederne. Som en start får I dog lidt stemningsbilleder, som jeg nåede at få taget med min iPhone. Husk, at I altid kan følge med på Instagram (@katrinelaerke), hvor jeg altid uploader flere gange om dagen.

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud! :) Må jeg spørge, hvor I holdte dåben?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Pernille. Selve dåben blev afholdt i Sankt Markus kirken i Aarhus, og festen blev holdt i et lokale på Vestre Ringgade :)

      Slet
  2. Så billeder på Insta, det ser skønt ud - godt I havde en dejlig dag alle sammen.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare sådan en dejlig dag, Anne :)

      Slet