mandag den 26. maj 2014

Kids Wood legetøj


Så startede der sørme en ny uge igen! Vi har haft den BEDSTE weekend. Igår blev Gunnar nemlig døbt, og vi holdt den dejligste barnedåb for ham. Jeg glæder mig til at vise jer billeder og fortælle lidt mere om det i et andet indlæg. Vi fik så mange fine gaver - det var helt overvældende! Der er dog stadig et par familiemedlemmer, der har spurgt efter ønsker til Gunnar, og derfor har jeg lavet denne collage med legetøj fra Kids Wood.

Alle tingene har jeg fundet på toysrus.dk, hvor der virkelig er meget forskelligt at vælge imellem. De har altid et kæmpe udvalg af forskelligt legetøj, og hjemmesiden er meget overskuelig at finde rundt i. Jeg elsker trælegetøjet fra Kids Wood. Især pga. kvaliteten, der er super lækker, men også fordi de laver sådan nogle fine/pæne ting. Vi har både en legetøjstraktor og en putte-i-kasse derfra til Gunnar. Jeg glæder mig ret meget til han begynder at kunne lege med det. Jeg er især helt vild med værktøjskassen og byggeklodserne ovenfor, men vi kunne nemt ønske os alle tingene til ham. I kan finde alle tingene her.

Er der nogle af jer, der er lige så begejstrede for Kids Wood som mig?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med toysrus.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar