mandag den 12. maj 2014

Nike badesandaler


Billedet er venligst lånt fra ADÉLIE

Efter at jeg så disse badesandaler på bloggen, ADÉLIE, var jeg simpelthen nødt til at bestille dem. De er købt på Asos til ca. 150 kr. (husk at få 10% studierabat oveni, hvis I er studerende).

Jeg har efterhånden set badesandaler i mange forskellige modesammenhænge, og der er vist ingen tvivl om, at det er sommerens helt store tendens i år. Det bedste må være prisen og den mega nemme påføring. Hvor fedt bliver det ikke lige at kunne stikke sine bare fødder i dem hele sommeren og samtidig se smart ud?! Jeg har også hørt, at det bliver moderne med strømper i sandalerne, men den tendens skal jeg vist liiiige se et par gange, før jeg hopper med på vognen. Jeg glæder mig til at modtage dem, og jeg er sikker på de bliver favoritter herhjemme :)

Find badesandalerne lige her.

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine Katrine! Og de vil jo være perfekte, når du skal gå tur med barnevognen! :D

    Men nej - Spring lige det med sokkerne over, jeg forstår det simpelthen IKKE!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du nemlig helt ret i, Ida :) Haha, jeg tvivler altså også på at jeg kommer til at synes det er fedt med strømperne. Men hvem ved - man bliver nogle gange overrasket over sig selv :D

      Slet
  2. Hvor er de fine :)

    - Anne

    SvarSlet