lørdag den 1. februar 2014

Nyt fra Zara Mini




Hej piger og glædelig 1. februar!

Jeg starter lige måneden med at vise jer lidt babytøj, jeg netop har modtaget fra Zara. Det var min veninde, Karoline fra Kbh, der havde det med over til mig, da hun alligevel skulle på besøg. Jeg havde bestilt tøjet over nettet, og så afhentede Karoline det i butikken, hvorved fragten var gratis - super smart!

Som I kan se på billederne, havde jeg bestilt to par joggingbukser og to bodyer. Bodyerne er super fine i det stribede stof, og de kostede kun 80 kr. for to. Den primære grund til at jeg faldt for dem, var at de kunne åbnes i siden, hvilket jeg har hørt skulle være rigtig rart til de helt små bebser. Modellen virker ret lang og smal, så jeg er spændt på, hvordan den kommer til at passe vores baby. Måske bliver det vores nye favoritbodyer, og måske passer de slet ikke. Det må tiden vise! Jeg har også nogle modeller fra H&M, som virker anderledes i pasformen, så det er spændende at se hvilke der passer bedst :)

Bukserne er virkelig lækre, og Zara har altså et rigtig godt udvalg af bukser til de små. Prisen ligger på omkring 90-100 kr, hvilket jo ikke er specielt dyrt. Jeg synes begge par er super fine og mega søde til en lille fyr. Jeg har efterhånden ret mange bukser fra Zara Mini, da jeg har købt en del brugt. Disse to par regner jeg dog med at han kan passe i starten, og hold op hvor jeg glæder mig til han snart kommer ud - i dag er der kun 31 dage til terminen :)

Jeg har som sagt haft besøg af et par veninder fra Kbh de sidste tre dage. Det var været SÅ hyggeligt, men desværre blev jeg ramt af sygdom igår, og i dag er bestemt ikke blevet bedre. Jeg har derfor smidt mig på sofaen med et tæppe, og så skal resten af dagen vist bare bruges på at pleje mig selv.
Hvad laver I i weekenden?

2 kommentarer:

  1. De er jo for CUTE, de bukser med poter på! :) Måske jeg skulle et smut i Zara go kigge.
    /Kicki

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt sikkert, du skal gøre, Kicki :) Kvaliteten er også rigtig god i forhold til prisen!

      Slet