onsdag den 12. marts 2014

8 dage over termin


Godmorgen til jer og det fineste solskin :)
Desværre er der ingen baby i armene på mig endnu, men nu er der snart ikke mere tid at løbe på. Jeg har en fornemmelse af, at han snart kommer ud - og forhåbentlig sker det uden hjælp fra en igangsættelse. Igår havde jeg ekstra mange plukkeveer, og nogle af dem var en smule ubehagelige. Jeg HÅBER det er et tegn på, at min krop snart er klar til at gå i fødsel. I dag er der dog ingenting at mærke, så måske det var falske forhåbninger...
Jeg har overraskende nok sovet rigtig godt hele natten, så i dag bliver en dejlig dag, tror jeg :)

2 kommentarer:

  1. Ej Katrine det er bare så spændene. Jeg tjekker trofast din blog flere gange om dagen i håb om at du er gået i fødsel og at der er kommet en lille bebs, men jeg venter lidt endnu. 1000 gange held og lykke med det hele, og jeg glæder mig til at følge dig som mor. <3

    Knus Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak for din søde kommentar, Sofie :) Det er jeg rigtig, rigtig glad for!

      Slet