fredag den 7. marts 2014

Uge 40+3


I eftermiddag skal vi til sidste jordemoderkontrol på Skejby. Jeg går ud fra, at vi skal snakke om igangsættelse, og så skal jeg selvfølgelig have lavet et normalt tjek med urin, blodtryk, hjertelyd osv. Jeg glæder mig til at høre hvor stor, hun tror babyen efterhånden er. Jeg synes nemlig ikke maven er vokset ret meget den sidste måned, men hvis han følger sin kurve, vil han nok ligge på omkring de 4 kg nu.

Jeg er også spændt på at få en dato for igangsættelse, samt at høre hvordan proceduren bliver. Mit største ønske lige pt er dog at min krop selv finder ud af at gå igang, så det slet ikke bliver nødvendigt at få hjælp til dette. Henrik spurgte lidt opgivende i morges, om jeg ikke snart skulle føde. Og JO SKAT, hvis ikke det sker i weekenden, sker det i hvert fald i næste uge. Vildt at vi med sikkerhed får en baby senest i næste uge :)

Senere i eftermiddag får jeg besøg af en veninde fra Kbh, og så skal aftenen bruges på sofaen med X-factor. Jeg har "givet Henrik lov" til at tage til en fest i aften - selvfølgelig med alle forbehold taget i betragtning - men jeg synes altså det er lidt synd, at han skal sidde hjemme og holde mig i hånden endnu en hel weekend, hvis der alligevel ikke sker noget.

Hav en dejlig fredag og en rigtig god weekend :)

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det utrolig spændende! Håber fødslen kommer til at gå, som den skal ! :-)
    http://nadiabonde-nadiasblog.blogspot.dk

    SvarSlet