tirsdag den 11. marts 2014

Forårsbaby


Jeg sad lige og fandt lidt lækkert babytøj inde på smallfashion.com. Jeg er især vild med de små hjemmesko fra Melton, de er virkelig søde. Vi ejer faktisk ikke et eneste par sko til vores baby, så det er helt klart noget af det vi skal have købt, når han (forhåbentlig MEGET snart) kommer til verden. Jeg har ikke ville købe nogle sko, fordi jeg ikke vidste hvor meget, han ville få brug for dem her i starten. Jeg tænker, at det nok først er når han begynder at kunne sidde selv og så småt begynder at kravle, at han rigtig får brug for hjemmesko - eller hvad tænker I?

smallfashion.com har de et bredt udvalg af lækkert tøj og sko til børn. De har både de lidt dyrere mærker, men man kan også sagtens shoppe billige ting derinde. Desuden er der ofte en hel del ting på udsalg, og fx er Miniature-jakken nedsat med 20% lige nu :) Der er også masser af lækkert sportstøj at finde, og der er et stort udvalg af seje sportssko til både store og små.

I dag skal jeg drikke kaffe med min nabo. Vi har først lige fundet ud af, at de venter en lille bebs til april. Hun har faktisk termin kun 1 måned efter mig, så det er ret hyggeligt. Vi bliver de eneste to med børn i opgangen, så det er ret praktisk at vi er naboer, så vi lidt bedre kan bære over med larmen fra hinandens lejligheder :) Derudover skal jeg et smut til lægen og have målt blodtryk, og så skal det dejlige vejr nok nydes lidt. Hvad skal I lave i dag?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Smallfashion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar