torsdag den 6. marts 2014

Lækkerier fra Soft Gallery


Jeg har netop modtaget de fineste sager fra Soft Gallery. Den grå pakke indeholder 3 stofbleer og den cremefarvede er et lækkert sæt babysengetøj. Jeg har efterhånden set både sengetøjet og stofbleerne en del gange på diverse blogs, og jeg har været forelsket i printet siden jeg så det første gang. Kvaliteten er helt vildt lækker, og jeg glæder mig til at få det vasket, så det er klar til at komme i brug, når baby ankommer. Priserne ligger i den lidt høje ende, men jeg tror på, at jeg bliver ekstra glad for at have nogle lækre ting iblandt de billigere.

Varerne er købt hos sovedyret.dk og jeg er virkelig imponeret over deres service. Der var gratis fragt på alt over 200 kr., og jeg modtog varen efter kun to dage. Varerne var pakket ind i fint (farvematchende) silkepapir og der var vedlagt et håndskrevet kort med en personlig hilsen. VIRKELIG gennemført og super god service. Så det er helt klart et sted jeg vil handle online fremover!

Prisen for sengetøjet er 350 kr. og de tre stofbleer kostede 150 kr. i alt. Find det hele her.

4 kommentarer:

  1. Åhh det er bare så pænt det sengetøj. Det skal jeg helt sikkert også have fingrene i når jeg når over de kritiske 12 uger og en forhåbentlig god NF scanning.
    Har lige fundet din blog, og følger spændt med hvornår baby melder sin ankomst. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig vildt pænt, Mie. Ih hvor spændende med din egen graviditet - STORT tillykke. Jeg kan sagtens huske hvor spændt jeg var til den første skanning, og ikke mindst alle de bekymringer jeg havde i dagene op til om baby var ok osv :) Det skal nok gå rigtig godt. Glæder mig til at høre hvordan det går med dig :)

      Slet
  2. Tak. :) Ja det er så spændende. Vi har været til en scanning og set hjerteblink fordi vi har været i behandling, det var simpelthen så stort. :) Men på trods af det er bekymringerne stadig store indtil NF: :)
    Held og lykke med den forestående fødsel. :)

    SvarSlet
  3. Det bliver du SÅ glad for! Jeg har to af de her sæt, og kvaliteten er virkelig lækker. For slet ikke at tale om den glæde jeg får ved at ha' noget som er så pænt at kigge på ;)
    Stofbleerne har jeg også købt, vi har altid en klud ved hånden til at tørre savl, mælk, gylp etc med, og så er det altså bare rart, at den er pæn, når man nu har den fremme 24-7.

    SvarSlet