tirsdag den 11. marts 2014

DIY blød baby bold


I weekenden kastede jeg mig ud i et DIY projekt om at sy en babybold med bjælder i. Jeg havde nogle stofrester fra da jeg syede et babytæppe for en måneds tid siden (skal nok vise jer det snart). Bjælderne købte jeg i Panduro Hobby og fyldet fandt jeg i Skumhuset.

Jeg brugte denne guide til at sy efter, og det hele gik rimelig nemt. Jeg har lavet et par begynderfejl, men sådan er det jo, når man ikke er vant til at sy. Jeg er dog blevet helt vild med at være kreativ her i min barsel, og jeg håber jeg får tid til at fortsætte selvom baby ankommer :)

Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet, og Henrik elsker allerede at kaste rundt med den. Den skal nok blive et hit hos både far og søn :) Jeg overvejer at sy en til med nogle flere bånd i, så den er nemmere at få fat i for en lille baby.

Hvad synes I om den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar