mandag den 31. marts 2014

Fies babyshower




Hej piger. Håber I har haft en dejlig weekend!

Herhjemme går det virkelig godt for tiden. Det er som om, det hele er vendt 180 grader fra den ene dag til den anden. Gunnar sover nu lange stræk på 5-6-7 timer om natten og derudover bliver det ofte til en lur eller to i løbet af dagen, så jeg føler mig efterhånden helt udhvilet og jeg har fået meget mere overskud til at lave forskellige ting i løbet af dagen.

I lørdags havde vi arrangeret surprise-babyshower for min veninde, Fie. Jeg nåede desværre ikke at taget et billede af hendes reaktion, da hun kom ind af døren, men hun blev SÅ overrasket. Det var sådan et godt arrangement med en masse af hendes veninder, flotte kager og fine gaver. Jeg havde selvfølgelig taget Gunnar med, og det var første gang vi var ude sammen på den her måde. Det gik virkelig godt, og alle pigerne var så søde til at hjælpe mig med de praktiske ting i løbet af dagen. Vi var afsted i næsten 6 timer, så da vi kom hjem til Henrik var vi begge totalt trætte, men det var SÅ skønt at komme ud blandt en masse piger igen - og jeg er lykkelig for, at jeg kunne være med til at fejre dagen sammen med Fie :)

Nu er Gunnar endelig vågnet fra sin lur på tre timer, så nu står den på amning, bleskift og en gåtur med barnevognen :) hav en god dag!

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt med babyshoweret - og sikke lækre billeder af den lille.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert med en baby, der sover så godt. :) Jeg kan forestille mig, at det betyder alverden for overskuddet! Min baby,Konrad, sover ikke så meget, så hans mor er temmelig træt! Han kører maks tre enhalv-times intervaller og oftest kortere. Håber snart, at han finder sove-melodien som lille Gunnar. :)
    /Kicki

    SvarSlet