lørdag den 1. marts 2014

Hej forår!


I dag er en lidt speciel dag, nemlig den første officielle forårsdag, hvilken jeg har set frem til længe. Vi er nu i marts måned, og jeg er så klar til lysere nætter, grønne blade på træerne, lunere temperaturer osv. Der er 3 dage til termin, og jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går til at møde vores lille baby :)

Jeg har ikke så mange planer for weekenden, og der er generelt ret tomt i både min og Henriks kalender efterhånden. Vi forsøger at planlægge de fleste ting fra dag til dag, for det er ikke til at forudsige hvordan mit energiniveau er - eller om der lige pludselig skulle komme veer for den sags skyld :)

Jeg købte den fine perlehyacint I ser på billedet tidligere på ugen. Den er virkelig forårsagtig, og jeg synes den pynter så fint i vores køkkenvindue. Nu vil jeg lave en kop kaffe og læse i min graviditetsbog. Håber I får en rigtig dejlig lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar