torsdag den 12. september 2013

15. uge


Det er ret grænseoverskridende at lægge billeder ud af sig selv i undertøj, men jeg synes selv det er ret interessant at følge med i andres graviditet uge for uge, og det er vel ikke værre end at vise et feriebillede i bikini :) Mavebilledet her er taget i søndags, da jeg var i uge 14+5 (dvs. 14 uger og fem dage, eller udtrykt lidt nemmere: 15. uge). Jeg har forsøgt at tage billeder af min mave hver uge siden uge 10+0, og der er godt nok sket en stor forskel. Det er sjovt at se tilbage på, synes jeg. Jeg tager for det meste billederne om morgenen, da man godt kan snyde sin mave større om aftenen (det er vist noget med tarmene, der gør, at man bliver mere oppustet). Min plan er at dele nogle af billederne med jer løbende, så I kan følge lidt med i hvor meget der sker.

Det var også i denne uge, at mine bukser for alvor begyndte at blive for stramme, så jeg holdt mig til strømpebukser og løse kjoler, og var ude og investere i to par afslapningsbukser, bl.a. dette par.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar