søndag den 29. september 2013

Søndagsshopping

Servietter fra Søstrene Grene og Tiger til 10 kr. pr. pakke

Stempler fra Tiger til 30 kr.

Papirstape fra Tiger til 10 kr.

Vi har haft Henriks mor på besøg her i weekenden. Hun kom igår eftermiddags og overnattede til i dag. Igår spiste vi hjemmebagte boller, gik en lang tur, lavede kartoffelpizza og hyggede med stearinlys og snak resten af aftenen. I dag har vi været på shopping, og aftenen skal bruges på forberedelse til kandidatprojekt og kærestehygge. Dejlig weekend. Hvad har I lavet i weekenden?

Som I kan se på billederne kom jeg ikke tomhændet hjem fra turen rundt i byen i dag. Stemplerne skal jeg bruge, når jeg engang skal igang med at skrive julekort og pakke julegaver ind. Jeg synes, det er så fint at stemple søde ord på pakkerne. Jeg forestiller mig, at mine julegaver skal pakkes ind i brunt pakkepapir med neonfarvet bånd og stemples med "GOD JUL" eller andre søde ord. Lyder det ikke fint? (Typisk mig allerede at komme i julestemning på det her tidspunkt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar