tirsdag den 24. september 2013

240913




Graviditetsbukser: H&M / Cardigan: Vero Moda / Sko: Candice Cooper / Net: købt på Mallorca

I dag er jeg gået ind i den 18. uge af graviditeten, hvilket tydeligt kan ses på maven, som vokser og vokser. Jeg synes virkelig der er sket meget i løbet af de sidste par uger. Den lille bebs er nu omkring 18 cm lang og vejer ca. 180 g. Jeg er trukket i mine nye bukser fra H&M, som er mine første rigtige graviditetsbukser. De er så dejlige, fordi de har et langt elastikstykke på maven og ingen knapper eller lynlåse. Trøjen er også ny, og er købt i Vero Moda til kun 280 kr. Jeg har stort set boet i mine to lange cardigans siden jeg købte dem, så det må være en god investering, jeg har gjort mig :)

I dag oplevede jeg noget mærkeligt, som jeg gætter på må være min første plukve. Den varede flere minutter, og det var virkelig en speciel følelse. Maven blev helt hård, og det spændte og strammede i livmoderen - av for dælan! Tænker at det må være et tegn på, at der er liv derinde :)

4 kommentarer:

  1. Hvor bliver maven altså fin! Savner dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den vokser stille og roligt :) Savner også dig, ven <3

      Slet
  2. Du er godt nok flot gravid :)

    SvarSlet