tirsdag den 17. september 2013

8 farverige bodyer til drenge


1. Molo
2. Katvig
3. Hummel
6. Molo
8. Freds World

Som lovet kommer her indlægget med bodyer til drenge. Er de ikke bare søde? Både min kæreste og jeg har en lille idé om, at det er en dreng, der ligger inde i min mave, så det bliver virkelig spændende at se om vi har ret til næste skanning. Af ovenstående bodyer er jeg ret forelsket i nr. 3 fra Hummel, de to fra Småfolk og nr. 6 fra Molo. Hvilken en er jeres favorit?

I dag er jeg gået ind i den 17. uge og vores lille bebs måler ca. 16 cm fra hoved til fødder. Synes altså den begynder at blive ret stor... Men når jeg så kan læse mig frem til at den kun vejer omkring de 150 g, er den alligevel ret lille :) Jeg glæder mig virkelig til at få kønnet af vide, så jeg ikke behøver at kalde den for "den" længere, haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar