lørdag den 7. september 2013

Inspiration til babyhjørnet


Om en måned tid skal Henrik og jeg til 20 ugers scanning, hvor vi (forhåbentlig) også får af vide om det er en lille dreng eller pige, der ligger inde i maven. Det er SÅ spændende, og jeg glæder mig til at få det af vide, så jeg for alvor kan komme igang med at tænke på indretning og babytøj.

Imens vi venter har jeg fundet lidt forskelligt neutralt, som kan bruges til indretningen uanset kønnet. Hvis I skal bruge links, spørger I bare! Min kæreste og jeg har planer om at blive boende i vores to-værelses lejlighed de første par år, hvilket betyder, at vi ikke kan lave et decideret børneværelse, men nærmere et "hjørne" inde i vores soveværelse. Jeg tror det bliver SÅ hyggeligt, og jeg glæder mig til at skulle indrette det, når vi nærmer os marts. Mit største ønske til babyhjørnet lige pt. er lyskæden "Happy Lights" i hvid, som jeg helt sikkert skal have købt på et tidspunkt. Lyskæden koster 229,- for den korte og 299,- for den lange, og de kan købes lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar