søndag den 1. september 2013

Nye sneakers




Så blev det sørme 1. september og dermed er vi trådt ind i efteråret. I morgen starter studiet op igen, og jeg glæder mig til at komme igang og se alle de andre. Jeg har haft den dejligste weekend sammen med min kæreste. Vi har bl.a. været ude og kigge lidt på barnevogn, fået ryddet op i kælderrummet, vasket tøj, spist chili con carne på en trappe i Latinerkvarteret og hørt musik til festugen. Hvad har I lavet i weekenden?

Skoene på billederne er nogle jeg købte for et par uger siden. De er fra mærket, Candice Cooper. Det er en af de nye efterårsmodeller, vi har fået hjem i den skobutik, hvor jeg arbejder. Jeg har allerede fået dem brugt en del, og jeg er rigtig glad for farven. Sålen er stødabsorberende, så de er fantastiske at gå i. Jeg glæder mig til at bruge dem en masse her til efteråret. Skoene kan fås i utallige farve- og skindkombinationer, og prisen er 1399,- Hvis nogen skulle have interesse, kan de bl.a. købes i Blondie & Buster, som ligger i Maren Smeds Gyde, Aarhus C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar