onsdag den 4. september 2013

Ferm Living julekalender


Okay, det kan godt være at jeg er tidligt ude, men det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at der faktisk kun er tre måneder til december. Det er overhovedet ikke fordi jeg går og kigger på julepynt her i september måned, men da jeg tilfældigvis faldt over denne fine julekalder fra Ferm Living, kunne jeg altså ikke lade være med at lave et indlæg til jer. For er den ikke fin?

Jeg ELSKER december måned. Det er den hyggeligste måned på hele året, og hvor kunne det dog være mega hyggeligt at have denne julekalender pakket med gaver hængende. De fleste julekalendere til væggen er fyldt med nisser og juletræer, hvilket er alt for farverigt til min smag. Men den her er lige tilpas enkel, så jeg rent faktisk gider at have den hængende i lejligheden. Og så er den jo nem at pifte op med gaver pakket ind i forskellige farver og mønstre.

Julekalenderen koster 400 kr. og kan købes lige her.

2 kommentarer:

  1. Ih hvor er den fin! Sådan én kunne jeg også godt tænke mig :) tror desværre bare ikke, at min mand er enig..

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske hjælper det, hvis der kommer nogle pakker i til ham? :)

      Slet